~Mrvice~

~Mrvice~

26. мај 2013.

Zanimljiva priča



Moram sa vama podijeliti priču koja je ostavila dubok trag u mojim mislima. Nekoliko puta sam je pročitala i zbilja krije nešto posebno...
Ovako glasi...

Da li ste se ikad zapitali kako su izabrane majke prijevremeno rođenima? 
  
Nekako, zamišljam Boga kako lebdi nad zemljom, birajući ih među svojim instrumentima za širenje vjere sa velikom pažnjom. 
Dok posmatra, daje instrukcije anđelima da prave beleške u veliku knjigu.
Beth Amsrstomg, sin, krsna slava Matej.
Marjorie Forest, ćerka, krsna slava,Selija.
Carrie Rutledge, blizanci.Svetac ... dajte joj Zerarda. On je puno psovao.
Na kraju, da ime anđelu, nasmješi se i kaže, njoj dajte prijevremeno rođeno dijete.

Anđeo je radoznao: “Zašto baš njoj? Tako je srećna.”
“Upravo zato”, kaže Bog.
“Da li bih mogao dati prijevremeno rođeno dijete majci koja ne zna da se smije? To bi bilo okrutno”.
“Ali da li ima strpljenja?” Pita anđeo.
“Ne želim da ima previše strpljenja jer bi se utopila u samosažaljenje i očaj. Kad šok i ozlojeđenost izblijede,ona će uspjeti”.

Posmatrao sam je danas.
Ona ima taj osjećaj samostalnosti, koji je tako rijedak a tako potreban u majkama.
Vidiš, dijete će joj dati svijet za sebe.
 Ona će morati da preživi u tom svom svijetu i to neće biti lako.

“Ali Gospodaru, mislim da ona čak i ne vjeruje u tebe”.
Bog se smiješi: “Nema veze, to mogu da promijenim”.
Ona je perfektna I ima sasvim dovoljno sebičnosti.
Anđeo se iznenadio: “sebičnosti? Ali zar je to vrlina?”
Bog klima glavom.
“Ako ne može da razdvoji sebe od djeteta nikad neće preživjeti.

Da, to je žena koju ću blagosloviti sa nečim malo manjim od perfektnog.”
Nikad neće riječ uzeti zdravo za gotovo.
Nikad neće posmatrati ni jedan korak kao nešto obično.
Kad joj dijete prvi put bude reklo "Mama" prisustvovaće čudu i ona će to znati.
Ja ću joj dozvoliti da vidi stvari koje ja vidim, neznanje,okrutnost i predrasude i dopustiću  joj da se uzdigne iznad njih.
Nikad neće biti sama.
Biću pored nje svaki sekund, svakog dana njenog života jer ona radi moj posao kao da je pored mene ovdje.
"A šta je sa njenim svecem (krsnom slavom)?" pita anđeo, podižući olovku u nebo.
Bog se nasmješio.
"Ogledalo će biti dovoljno".

 Izvor originalnog teksta:


Нема коментара:

Постави коментар