~Mrvice~

~Mrvice~

19. јул 2013.

Strah

Opet se pojavila nova verzija čudnovatog straha koji me neprestano prati protekla 4 mjeseca. Dovoljna je neka nova riječ, neka nova gesta čak i potpunog stranca da se strah pojavi...Ovaj put to je prosta rečenica "izvući će se on"...Rečeno u ovom vremenskom obliku budi nove strepnje i strahove, jer se taman počneš navikavati i prihvatati stanje "izvukao se"...kad opet paf...padneš poput tek kupljenog sladoleda nespretnom djetetu.
Jednostavno ljudi kod nas vole da zapitkuju, iako te prvi a možda i poslednji put vide u životu...
Pitam se, a zašto da objašnjavam da je moje dijete tako sičućno, a ima 4 mjeseca i da posmatram te njihove sažaljeničko-začuđene poglede...da li da budem gruba i samo se okrenem (ovu nedoumicu još nisam razriješila)...i stvorila sam si paranoju od ljudi...Šetnja mi se pretvorila samo u poznatom okruženju gdje svi moju priču dobro znaju i pitanja ne postavljaju, a pogledi im lutaju negdje drugdje jer je moja priča ispričana već nekoliko puta...
Ne želim poglede, ne želim pitanja o tome da li moje dijete ima neki zdravstveni problem...ne želim začuđene poglede kad izvadim dijete iz kolica da ga smirim...Paranoja ili ne...ali strah je opet prisutan.
Vrijeme će učiniti svoje...


4 mjeseca i 5 dana i 3490 grama



 

3 коментара:

  1. Анониман24. јул 2013. 16:56

    Svaki put kada biramo sigurnost, mi pojačavamo strah.
    Čeri Huber

    Poljubac za moje velike borce.

    ОдговориИзбриши
  2. Dođem na svoj blog,ne dolazim tako često....uđem na post s oslikavanjem čaša,pa vidim Filippa,problemi s maćuhicama...tj oslikavanjem čaša...nebitno...uglavnom sad sam tu i čitam tvoje postove. Kao prvo čestitam ti na divnom Viktoru i drago mi je da je Viktor već veliki i lijepi dečko. Sjećam se prije 25g je moj brat dobio Dejana,što kažu u našem narodu sedmače....jedva se izvukao,bio veličine šake,u inkubatoru jako dugo...borba za život. Uglavnom Dejan je danas izazito lijep i visok momak...nije što je moje gore list , završio za magistra mašinstva u inostranstvu...kao što vidiš puna usta kad kažem Dejan....tako će i tvoj Viktor...rođen pod svojom sretnom zvijezdom :-) Lijep pozdrav od Snješke,imaš divnu dječicu :-)

    ОдговориИзбриши