~Mrvice~

~Mrvice~

29. април 2013.

Prvi kilogram

Moja kilaža se od danas piše sa 4-cifrenim brojem...
1030 grama...44 dan

Samo neka smo prešli na prvi kilogram, nekako je puno lakše iščekivati naredno dobijanje na kilaži a mislim da će mu biti i puno lakše da se bori dalje...
Nekoliko dana za vrijeme infekcije inkubator je bio pokriven jorganom (prekrivačem za inkubatore) i tada sam ga mogla vidjeti samo blagim provirivanje...ali kada su nakon nekoliko danas skinuli pokrivač jako sam se iznenadila, Viktor je blistao, koža je bila prirodne bebeće boje...a on jako blizu kilograma.
I tahikardija se smirila...više nema onog uznemirujućeg zvuka inkubatora koji alarmira da se nešto događa...Sada mu mama bez straha može pričati i milovati ga. A strah...strašno sam se bojala, čim mu se približim, čim vidim njegov bolan plač i otkucaje preko 200...možda sebično zvuči, ali ja sam bježala s tugom što mu ne mogu pomoći. 
28.4.2013.


4 коментара: